HTML

Élet az Olvasóban!

Az Ózdi Művelődési Intézmények programjainak színes bemutatásáról. Arról, hogy milyen az élet házon, az intézmény falain belül.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szerzők

Kollárik Zsuzsanna festőművész kiállítása

2011.05.05. 10:11 Ozdolvaso

 Kollárik Zsuzsanna Mária vagyok, Ózdon születtem 1945. május 6-án.

Szülővárosom, Ózd előtt ezzel a tárlattal szeretnék tisztelegni, megköszönve azt az indíttatást, amellyel szép életutat járhattam be. Köszönetem családjaimnak is szól, akik Ózdon élve Ózdért munkálkodtak egy életen át.

Életutam kísérője a festészet. Mióta az eszemet tudom, rajzolok, festek, faragok – ezekből a korai alkotásokból is szeretnék bemutatni egy-egy darabot. Felnőttként sok negatív élethelyzetben mentett meg a festészet, ezért is képeztem magam a Zebegényi Szabadiskolában éveken át. Ott találtam rá mestereim: Gál József és Kopasz Tamás segítségével arra az útra, amely a kétrétegű olajfestményekhez vezetett. Közel 20 tárlaton mutathattam be alkotásaimat, többségében Mosonmagyaróváron, de Budapesten és Pápán is, volt tárlatom Ausztriában és Németországban is.

Szeretném megköszönni Bakosné Pilát Ágnes közreműködését a tárlat szervezésében, akihez öt évtizedes, őszinte barátság fűz. 
Köszönöm az ÓMI által nyújtott bemutatkozási lehetőséget és a Jubilate Kórus közreműködését.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletazolvasoban.blog.hu/api/trackback/id/tr442879173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása